fa

031-91090243 - 09130843882

fa

031-91090243 - 09130843882

مزیت کمپرسور های اینورتر نسبت به کمپرسور های معمولی

پایداری

یخچال ها با تکنولوژی اینورتر پایدار تر هستند این بدان معناست که یخچال ها با کمپرسور معمولی با چرخه خاموش روشن کار میکنند اما در یخچال ها با کمپرسور اینورتر با تغییر دور بصورت اتوماتیک به میزان لازم پایداری یکنواخت دما به وجود می آید ..پایداری دما در یخچال ها با کمپرسور اینورتر سبب ایجاد ماندگاری بالا در مواد غذایی درون یخچال میگردد.

کاهش مصرف انرژی

نحوه عملکرد کمپرسورهای اینورتر به این صورت است که در فصل های مختلف برحسب دمای محیط و دمای درون یخچال با دورهای متفاوتی عمل می‌کند. در کمپرسورهای اینورتر زمانی که دما به حالت پایدار می رسد میزان مصرف انرژی تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.این مزیت باعث کاهش مصرف انرژی تا ۳۰ درصد می‌شود.
هر یخچال فریزر با کمپرسور معمولی به طور میانگین حدود(kw/h) 1095 کیلو وات ساعت در سال انرژی مصرف میکند.با در نظر گرفتن تولید داخلی سالیانه حدود 1500000 (یک میلیون و پانصد هزار ) دستگاه یخچال و فریزر، مجموعا (Mw/h) 1642500 مگا وات ساعت انرژی در سال از طریق این محصولات مصرف میگردد و با امکان کاهش 30 درصدی در مصرف انرژی با استفاده از کمپرسورهای اینورتری می توان تا میزان(Mw/h) 492750 مگا وات ساعت در سال مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

ضریب قدرت بالا

کمپرسور های معمولی دارای ضریب قدرت و توان پایین هستند اما در نقطه مقابل کمپرسور اینورتر ضریب قدرتی نزدیک یک دارد که نه تنها باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود بلکه هزینه ها را هم تا حد محسوس پایین می آورد.

صدای کمتر

عملکرد بهینه کمپرسور اینورتر سبب می‌شود تا صدای آن بسیار کم باشد.

عمر بیشتر

روشن و خاموش شدن مکرر سبب وارد شدن شوک به سیستم برق‌رسانی و خود کمپرسور می‌شود که علاوه بر بالا بردن مصرف انرژی از عمر مفید دستگاه می کاهد لذا در کمپرسورهای اینورتر با حذف خاموش و روشن شدن های پی در پی و تجهیز به سیستم کنترل سرعت شاهد دوام و عمر بالاتر هستیم.